دلم......می خواهد

دلم......می خواهد

  •              گاهی دلم می خواهد همه چیز تار و خاکستری نباشد ...


  •                                                سفید باشد ...



  •                                               یا حداقل آبی...



  •                              گوش هایم را بگیرم و آرام آرام پیش روم ...



  •                                          دلم یک حس سرد می خواهد ...



  •                    مثل وقتی که سرت را زیر آب می کنی و همه چیز در کندی زمان



  •                                            و آبی مکان پیش می رود ..

             

  •                                                          آرام آرام ...



  •                                               دلم
    آرامش
    می خواهد ...












  •                                               
















نظرات شما عزیزان:

sepanta
ساعت22:29---7 اسفند 1392
مینشینم سیر نگاهت میکنم...

مداد به دست میگیرم....

صفحه سفید کاغذ..

میخواهم از تو نقاشی بکشم.....

چشم چشم دو ابرو!

تا همین جا کافیست!...

مینشینم سیر نگاهت میکنم...
سیر که شدی همون دوچشم وابرو هم پاک کن بزار صفحه سفید بمونهfont>

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 30 / 11 / 1392برچسب:, ] [ 11:19 ] [ مریم ] [ ]